اخبار سایپا, خرید سایپا

شاهین ۱۴۰۱ به بازار رسید؛ ۲۰ میلیون‌تومان گران‌تر از ۱۴۰۰ + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با تداوم روند صعودی نرخ دلار و افزایش بیش از ۲۰۰ تومانی آن در بازار امروز شاهد افزایش قیمت سایپایی ها در بازار بوده ایم. رشد قیمت محصولات سایپا در حالی رقم خورد که با خبر اعلام شده در خصوص فراهم شدن زمینه واردات خودرو تصور می شد که قیمت ها کاهشی شود،‌اما به گفته فعالان بازار خودرو بی اعتمادی ایجاد شده نسبت به اخبار واردات خودرو موجب شده تا بازار توجهی به این خبر فعلا نشان ندهد. که این امر موجب شده تا بازار خودرو با نگاهی به دلار حرکت کند.

از سوی دیگر شکل انتظاری که بازار به خود گرفته موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو،‌ خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند و تمایلی برای ورود به بازار مبادلات خودرو از خود نشان ندهند. در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

امروز در کنار قیمت شاهین مدل ۱۴۰۱ در بازار شاهد افزایش قیمت «کوییکR »، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار بوده ایم.

 سایپا امروز قیمت «شاهین» مدل ۱۴۰۱ را ۳۷۵ میلیون تومان اعلام کرد. از سوی دیگر بر اساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R» رشدی پنج میلیونی در بازار داشت و ۲۲۸ میلیون تومانی قیمت گذاری شد. اما قیمت «کوییک معمولی» هم با افزایش ۲ میلیون تومانی در بازار ۲۱۷ میلیون تومان قیمت خورد. اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد و بر این اساس «تیبا ۲ معمولی» ۲۰۹ میلیون تومان به فروش رفت و «تیبا صندوقدار» هم در بازار ۲۰۲ میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» افزایشی ۴ میلیونی داشت و در بازار ۲۱۳ میلیون تومان دست به دست شد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *